Con motivo da súa visita ao Future Oceans Lab (FOL) e a Universidade de Vigo, o martes 26 de febreiro, o profesor Jorge Garcia Molinos da Universidade de Hokkaido (Japón), presentará o seu traballo sobre cambio climático e biodiversidade mariña á comunidade do Campus do Mar coa conferencia “Reorganization of marine biodiversity under climate change: new challenges and opportunities”.

O profesor Garcia expoñerá como o cambio climático pode afectar ás pesqueiras mundiais e como estes cambios representan novos desafíos e oportunidades para a conservación da biodiversidade mariña e os ecosistemas, buscando diferentes estratexias de xestión para aliviar os impactos negativos do cambio climático.

Jorge é un científico de renome con moitos anos de experiencia en estudos ecolóxicos e climáticos empíricos e de modelado, con sede no Centro de Investigación do Ártico en Xapón. Durante a súa visita ao Future Oceans Lab (FOL) traballará en futuras colaboracións científicas co proxecto CLOCK.

A conferencia celebrarase na sala 1 de Miralles da Universidade de Vigo ás 12 h. A charla será en inglés e transmitirase en vivo a través de Campus do Mar. Para aqueles que nos seguen de forma remota, o seminario publicarase moi pronto nas nosas páxinas web e redes sociais.