Persoal investigador do Quadram Institute de Reino Unido visita o CIM-UVigo

O Centro de Investigación Mariña da Universidade de Vigo (CIM-UVigo) recibiu esta semana a visita de persoal investigador do Quadram Institute (Reino Unido). Durante a súa estancia, ofreceron tres conferencias sobre microbioloxía e xenómica a investigadoras e investigadores do centro. Concretamente, os asistentes que acudiron ao evento puideron afondar en cuestións tan interesantes para o seu traballo como:

A doutora Janecko dirixe un grupo de investigación de Campylobacter na cadena alimentaria e ten experiencia en patóxenos transmitidos polos alimentos, estrutura xenómica da poboación de Campylobacter e Vibrio e epidemioloxía de enfermidades infecciosas zoonóticas transmitidas polos alimentos e a auga. Por outra banda, a investigación do doutor Bloomfield céntrase en investigar a transmisión da resistencia aos antimicrobianos e os patóxenos na cadea alimentaria mediante a xenómica e a metaxenómica. Por último, o doutor de Oliveira Martins é un bioinformático sénior especializado en análises xenómicas a gran escala, desde filoxenias superficiais ata profundas.

Posteriormente, estes investigadores e investigadora visitaron Estación de Ciencias Mariñas de Toralla (Ecimat), principal infraestrutura de investigación mariña do CIM e da Universidade de Vigo.

A actividade investigadora do CIM conta co apoio da Xunta de Galicia e a Unión Europea, a través do seu cofinanciamento ao abeiro do Programa Operativo FEDER Galicia 2014-2020.